Sommarcirkus V26 (Sickla)

Nu kör vi sommarcirkus i Sickla V26, Det blir 5 dagar av rolig träning med bla jonglering golvakrobatik, luftakrobatik och mänskliga pyramider mm.
På förmiddagen 09-12 kör vi de yngsta eleverna och på eftermiddagen 13-16 tränar de äldre.

Vi avslutar med en liten uppvisning för familj och vänner.

Klicka här för mer information.

Circus Le Fou AB (Le Fou Kulturskola)

är stolta över att vara en
Kulturskola auktoriserad av Nacka kommun!

Vi erbjuder terminskurser i Nacka (Sickla, Älta) och i Strängnäs.
I Nacka heter vi Le Fou Kulturskola och i Strängnäs är det ett samarbete med Strängnäs Kulturskola.
Under Cirkusevent erbjuder vi även cirkusskola till festivaler och som aktivitet på olika tillställningar.

Våra artister har medverkat i allt från Stora galor och shower på TV till privata fester såsom bröllop och tex 50 års kalas där man är villig att lägga lite budget på underhållning.
Vi har det mesta inom cirkus och cirkusskola för ert event eller festival.

Vuxna har också behov av rolig och utmanande träning.
Här lägger vi upp kurser och workshops för de som letar efter något annorlunda att träna.
Vi kan även anordna workshops om ni är ett gäng på 5 eller fler som vill testa samma sak.